Blodgivning

Såg att jag fått påminnelse från Blodcentralen "Glöm inte din blodgivartid", kanske måste tipsa dem om att skriva "Kom ihåg" istället för "glöm inte" ;) Det lustiga är att jag, sedan jag fick klart att jag får ge blod, har känt mig peppad på att få göra det. Nästan längtat. Kanske inte längtat till att tömmas på blod men längtat efter att få göra den goda gärningen det innebär :P Knasigt.

Jag våndas. Våndas över morgondagen. Morgondagen som kan bli världens bästa eller världens sämsta. Blir morgondagen världens bästa vill jag såklart befinna mig i Övik i en fullsatt arena som fullkomligt kommer explodera. Blir dagen världens sämsta...det tänker vi inte ens på.

Idag fick jag några jobbtimmar, me like :) Tycker det är helt perfekt att få jobba lite pö om pö när det dyker upp saker! Nu håller jag på att he i mig lunch och så måste jag läsa, läsa, läsa för i veckan ska vi skriva, skriva, skriva och på fredag ska jag hem, hem, hem och i helgen kommer jag verkligen inte vilja ägna en sekund åt plugget. Så är det. Får se om planen lyckas ;P

Ungefär 50 min tar det ner till jobbet från min lya, helt perfekt motionssträcka om det är fint väder som idag. Muy bien. Damn, tror jag måste damma av mina spanskaböcker ifall det blir Costa Del Sol till hösten :S Auf wiedersehen! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback