Back in town

Har just tömt mobilen på lite bilder. Innan dess möblerade jag om vår spirit wall och några minuter innan dess monterade jag upp smycken i en vacker konstellation. Ska vi backa ytterligare så packades väskor upp, en match förlorades, mat inhandlades, gänget lämnade skogen och dessförinnan jagade jag en häst som tyckte det var jätteroligt att springa ifrån mig. Mitt i alltihop hann jag med en ridtur och en promenad med syster + häst samt hund. Produktiv dag. Tja allting är relativt.

Ja jag är sur över förlusten. Nya tag på tisdag, nu KÖR vi! Lite bilder på det kanske.

Vår spirit wall :)

Smyckena som sitter på väggen mittemot spegeln

Vi monterade spegeln förra veckan

Och då även tavellisterna :)

Hann med att lyssna på CLEOs lunchkonsert (torsdags) i lärarhuset innan skjutsen dök upp.

Fint väder även denna helg

Super-Elin made by Super-Eda :D Så superfin!

Förra helgen invigdes min nya smörgåsgrill (74 kronor :O)

Blev mumsiga mackor :D

Gin i finkläa ;)

Vad är väl ett besök i skogen utan renar som vägrar flytta på sig?

Jamen så är det, nu är det minsann snart Så ska det låta med älskade Peter Settman :D //Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback