Affärssystem och CLEO

Jaha då var man hemma i skogen igen. Skönt med luft som inte är fullt så fylld av avgaser ;) Bakpulver i håret, ger det ett försök till tänkte jag, och tankarna har svävat iväg till morgondagen. Hann med att höra CLEO lite på Campus innan jag liftade till lägenheten och efter lunch for vi hemöver. Synd den lunchkonserten inte var en annan dag för trevligt sällskap hade jag minsann också!

Imorse jobbade vi med affärssystemet Navision, tycker det är rätt skoj att utforska program som detta. Grymt att Handelshögskolan inversterat i det!

Torsdag idag, hockey imorgon :D Skoooojigt! Tar halv-helg idag, har en del plugg som måste avklaras men det ska nog lösas. Kul med tenta nästa lördag och så på tisdagen efter...not. Hoppas att vi får något för att vi inte ger oss när det gäller tentan innehållande frågor som inte borde examinerats...ja det finns inget annat än att försöka och att hoppas.

Jag är ju lite av en tv-serienörd eller vad man ska säga. Iaf så är det nu så att One Tree Hill finally är inne på sin sista säsong ever. Tre avsnitt kvar och sen är det finito. När serierna börjar komma upp i nio säsonger krävs att de ska vara sjukt bra för att det inte bara ska bli pannkaka. Men men, lite imponerad är jag av de som jobbar med att skapa dessa serier för hur ofta tänker jag inte att nä men nu måste de ju lägga ner för det här går inte att dra längre? Många gånger. Och hur många gånger hittar de på något att fortsätta med? Många gånger. Så är det.

Nämen ner och hålla koll på liten hund och tvätta bort bakpulvret kanske :P //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback