En sån där dag

Jag vet inte vad det är men vissa dagar slår klumpeduns-nerven till. Dessa dagar gör mig skogstokig. Som idag. Jag tappar det ena och det andra, är det inte ett smörpaket så är det en kopp som går i tusen bitar eller varför inte lite disk som blöter ner halva köket och mig. Tokig. Skogstokig. Sjukt irriterande är vad det är. Men men, dagen är väl snart slut så förhoppningsvis lyckas jag slå ifrån nerven till imorgon ;)

Halva ridläger nummer två har hunnits med, ägnade drygt två timmar till pannkakslagning idag. Är faktiskt rätt roligt att ta hand om maten åt barnen och hjälpa till lite i allmänhet men hyfsat tröttsamt också. Och en del saker kan väl tjäna som ganska stora irritationsmoment kan man väl säga. Men barnen är snälla och de verkar ha roligt, huvudsaken det :)

På en månad är det dags för ponnyridning på Björnsjö marknad igen, brukar alltid vara trevligt. Barnen har så mycket roligt att berätta :) Nä men tillbaka till verkligheten kanske! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback