Full fart

Tredje ridlägret närmar sig sitt slut. Till veckan är det träningsläger och ja så är det väl snart Björnsjö marknad också :) Ikväll blev det hamburgare ute i solen till middag, härligt värre! Mysigt med grillning och finväder.

I övrigt är det inte så mycket på gång. Pappa har dragit igång intensivkurs med mig, vem vet jag kanske lyckas komma halvvägs till körkortet innan körkortstillståndet går ut. Går bättre än väntat men suck så less jag blir på den där förbaskade kopplingen och hela proceduren när jag ska köra iväg. Suck. Men men det kommer väl. Blir bara så sjukt irriterad när det inte går som det ska när jag vet, i huvudet, exakt hur jag borde göra. Well well, skam den som ger sig. Lite bilder på det kanske.
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej!
Jag håller desperat på att leta runt efter någon som pluggar till mattelärare (gymnasiet) men utan att hitta någon. Jag såg att du håller på att utbilda dig till lärare på umu så jag tänkte att du kanske känner någon mattelärarstudent som du kan skicka mail/tel.nr eller så till?
Jag börjar min utbildning nu i höst och skulle vilja komma i kontakt med nån som kan vilja sälja lite studentlitteratur.

Det vore jättesnällt om du kunde hjälpa mig, maila eller sms:a gärna!

Sara, [email protected], 072-548 73 78

2012-07-21 @ 11:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback