We have a plan

Igår var det planeringsmöte på högkvarteret. Lördagens måsten - handla och laga matlådor - avklarades i ett nafs och vips så satt vi och mös framför tvn och åt gott. Är det helg så är det! Vidare konstaterade vi imorse att fördelen med att ha köket i ett skåp att att man vet att det inte kan "vara någon i köket".

Haha det hela började med att något lät "i köket", troligtvis något som flyttade sig lite på det något överfulla diskstället, varvid syrran och jag tittar på varandra och konstaterar "det låter som att det är någon i köket".  Ni kanske förstår att vi sekunden efter bröt ut i en fniss-attack, okej jag erkänner mest jag, när vi kom fram till slutsatsen ovan. Att jag sedan kläckte ur mig att det skulle kunna vara en ekorre, det låtsas vi som att det aldrig hänt.

Idag är chill/plugg (för syster, jag har ju pluggfri helg :D) före lunch och sedan blir det till att ta en promenad runt Nydalasjön :) Planen är att gå, så småningom jogga, den sträckan minst twice a week. En mils motion främst fredagar och söndagar är nyttigt för både människo- och hundkropp.

P3 Guld igår och Kapten Röd tog hem alla nomineringar, schyst. Det jag dock är mest nöjd över är att Vart jag mig i världen vänder (Den svenska björnstammen) tog hem årets låt, EPIC! Förstår dock, utan att vara taskig, varför de har sådana videor som de har :P Ingen vidare kommentar på det. Nu back to the chilling and uploading för prommisne! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback