Tänker i andra banor

Ni vet det lika väl som mig, ni kommer aldrig komma undan kommentarer gällande hockey så länge ni läser min block. Det är inget hot, bara sanning ;) MEN nu tänkte jag som så att eftersom det ändå finns så mycket att säga om hockeyn i sig så blir det till att starta en ny blogg på sidan av denna. Jag kommer att multitask-blogga eller vad vi ska kalla det ;) Blir 99% hockey på den andra bloggen medan det blir 5% hockey här :)

Länsderbyt mot Timrå avslutades nyss VINST för oss :D Sweeet! Och inatt är det JVM-final Sverige mot Ryssland :S Spännande! Vet inte riktigt hur jag ska lyckas somna...men några timmars sömn bör hinnas med innan matchen så att fokuset kan vara på TOPP! Heja Sverige! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback