Tack, tack och TACK!

Tenta i ekonomistyrning avklarad. Gillar inte eftermiddagstentor men jisses vilken underbar lättnad när jag lämnade salen. Done and done, nu är det bara att vänta på resultat. Apropå resultat JAG KLARADE OMTENTAN! Sicken lättnad, nu kan jag ta helg på riktigt! Dock lite sick att vi var 31 personer som skrev omtenta och 45% kommer att få skriva om igen. Jag tycker det säger ganska mycket om det här momentet eller kanske mest om tentautformningen när mer än 70% av oss kuggade ordinarie tenta :S Men nu släpper vi det här! Vill först bara nämna att det är lite trist när det blir så när vi har en hur bra lärare som helst...

Nu är det hockey och slö som gäller. Har bestämt mig för att upphöra att existera idag och så blir det till att återuppstå på måndag. Så är det! En välförtjänt paus från livet! Ni kan nog räkna med lite tankar "från andra sidan" under helgen, har som svårt att låta bli att skriva av mig ;) Hej med er så länge! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback