Snö detox

Första, eventuellt andra, året jag bodde i Umeå minns jag att jag bad om att få komma hem och hjälpa till att skotta snö från taken. Bra där Elin. Det är faktiskt rätt trevligt men ja...idag blev två tak avskottade och även om vi var tre-fyra personer som hjälptes åt så blir man trött som attan i kroppen. Skönt med lite gratis styrketräning som jag brukar säge :)

Vinst i kvällens hockeymatch, vidare om hockeyn här :) Imorgon är det söndag :O Vart tog veckan vägen? Ingen aning. Blir lite jobb i veckan, mycket plugg eller ja tillräckligt för omtentamen och tillräckligt mycket för att hinna förbereda för tentan som kommer veckan efter. Blir nog bra. Är inte jättepepp, haha oj vad jag måste skylla på "Johanni" för mitt överanvändande av pepp, på att fortsätta studierna eller snarare så att jag inte är jätteintresserad av momentet vi just nu läser. Well, tur att jag har grymma kursare och är hyfsat hemma med att plugga. Bara sådär ett år kvar snart eller 1½ snarare.

Vikingen har flyttat ner till Sveg :( Är superglad för hennes skull att hon fått jobb och jag tror det kommer bli GRYMT men har även kommit fram till att jag troligast kommer bli tvungen att flytta till Sveg pronto ;) Blir till att hälsa på nån vända och förhoppningsvis vallfärdar hon uppåt någon gång också :)

Umeå väntar, Umeå och en stökig lägenhet :P Så farligt är det nog inte, vi är alldeles för städade av oss men jag vet att jag lämnade en hel hög med böcker på golvet i alla fall haha bra ställe att förvara böcker...not :P På tal om böcker så ska jag försöka få tag på en bok som heter Halvblod, ska tydligen vara Twilight-aktig. Avskyr filmerna, älskar böckerna så om det stämmer kanske jag kommer gilla Halvblod.  Tror författaren heter Sofie Trinh alternativt Johansson...eh ja.

Meyers bok Genom dina ögon är btw väldigt läsvärd. Förutsatt att man gillar fantasy. Och vill ni ha filmtips så måste ni, om ni inte redan gjort det, se på de animerade filmerna Trassel och Dumma mig haha magiska båda två ;) Det var nog allt från högkvarteret ikväll, over and out! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback