Nyttig helg

Igår tog vi en promenad ut till Ersboda för jag behövde skicka tillbaka boken som jag försökte avbeställa men den hade som ni kanske vet redan skickats så ja...bok ***** väger 1,8 kg så ja det var bara att hosta upp 80 spänn för att få iväg den :( Kändes lite surt...

När vi kom hem från våran promenad ute i det "friska", fy sjutton vad avgaser förpestar, bakade vi lite matbröd och mediterade lite ;P

Matbröden blev inte riktigt lika fina som de på bilden ovan men goda blev de åtminstone. Huvudsaken det.

Drömde att hela toningen försvann av en dusch men inte nog med att jag då blev blond på en blinkning var luggen och håret på toppen av huvudet orangeat :S Creepy haha

Nu ska jag lösa lite värdsliga problem, njuta av söndagen och ikväll ska vi till pulkbacken och grilla marschmallows, mums! //Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback