Magiskt!

Dagen har ägnats åt att sova och motionera hästar more or less, men let's talk about the morning :D JVM-guld!!! Med det sagt lämnar jag faktiskt ämnet, tänkte försöka hålla mitt löfte att låta hockeyn stanna på www.detstavashockey.blogg.se ;)

Det är lurigt att hålla koll på veckodagar över sommaren och över jul/nyår :P Fast just nu kämpar jag mest för att komma ihåg att det är 1. januari 2. 2012 och ja så i tredje hand kommer veckodagarna ;) Syster levererade Aftonbladet och Expressen så jag har läst om guldet nu, just inge mer hockey ;) Tyckte iaf att det var lustigt att Expressens chefredaktör rättade mig på Twitter när jag skrivit att det blivit presstopp för att hinna med JVM-skriverier. Tydligen så är presstopp old stuff, nu för tiden byter de endast plåtar. Då vet ni det :P

The voice har visst börjat på TV4 nu, jag har som sett fram emot att få se vad det är för ett koncept men det har blivit bortglömt så jag har inte sett mer än en liten glimt än. Inser här och nu att det troligtvis sänds just nu men jag orkar inte titta ;) Carola är lite too much om ni frågar mig. Men det är säkert rätt kul kanske.

Imorgon är det lördag, se lite koll har jag, och det innebär inte så jättemycket. Jag måste ta tag i plugget...har tenta nästa lördag. Visserligen så tror jag att jag kan det mesta jag behöver kunna men dumt att chansa och åka på en till omtenta. Så är det. Nu lite chillaxing gott folk! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback