MAGI!

Först och främst, tack världens kungligaste familj och Viking för ett epic nyår! Sen och främst JUNIORKRONORNA! Vad kan jag säga annat än att NI ÄGER! Det kanske en del tycker är konstigt med tanke på att Ryssland tilläts göra 3-0 under de sju första minutrarna MEN de äger för att de vände det och VANN! Jag säger då det, in your face alla ni som gav upp och gick och la er efter första perioden!

Det ska erkännas att det inte var speciellt glad ton hos varken mig eller syster under större delen av de två första perioderna men skillnaden på oss och många andra är den att vi GER INTE UPP och vi slutar inte tro på vårt lag, inte ens när matchen är förlorad om det råkar bli så! Nej det är inte skryt, det är hjärta!

Nu är det så att vi har en semi och en ev. final kvar så det är inte lönt att hetsa upp sig, så nu gör vi som Jocke Nordström, eller vilken vis junis det nu var, sa och stänger den här matchen och går vidare. Heja Småkronorna!

Idag är det söndag :O Årets första måndag är imorgon :O Sis och jag ska upp till Umeå och jobba ett par dagar och jag tror minsann att det är dags att återuppta plugget på allvar. Ja även om jag gjort en del nu under jul, universitetsstudier innebär som ni kanske vet inga lov (om ni frågar lärarna), så ligger jag lite efter i min personliga planering. Tur att min personliga planering oftast ligger lite före.

Nu njuter vi av morgonens vinst lite och så går vi vidare MOT SEMI! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback