Jag vet vem jag är

Magisk makarongratäng och så mumsig makaronsås med qiunoa. Märk väl att jag väljer att skriva makaron istället för pasta. Bokstaven m är alltför sällan använd ;) Snart verkar det som att det blir en promenad. Lyssnar på Melissa Horn right now, gillar texten.

Så jag lovar ingenting
jag säger hellre förlåt
vi ska va dom vi vill vara
hellre nu än efteråt

Nu har syster och jag planerat motionsåret 2012. Oj vad vi kommer vara atletiska i år... MEN SUCK, jag är sjukt nyfiken på vad tusan våra grannar håller på med. Kan vara så att någons brandvarnare är utan batteri men nådigt irriterande med ett pipande ljud som vi först trodde var Gin som låg och gnydde för att hon var hungrig. Stackars vovven fick ta blame haha

Well, söndagen snart slut. Trist men vem vet vad veckan kan erbjuda? We'll see! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback