Hejdå julen

Nu är julen officiellt bortstädad och med det försvann även lite hunddamm och dylikt :P Att objektet på bilden nedan åkte ned är det tydligaste tecknet på att vi nu laget julen bakom oss. Blev väldigt tomt i lägenheten och framförallt inser vi nu vilken sjukt vit dörr vi har :S Måste göra något åt det snarast tror jag!

Vi tog en välförtjänt sovmorgon imorse men när vi sedan klev upp så satte vi igång och diskade och dammsög och plockade undan i lägenheten så nu är det städat och fint. Bara lite matlagning kvar på dagens schema. I övrigt ska vi bara ha söndag. Nä jag måste titta lite på nå plugg inför ännu en intensiv pluggvecka men det tar jag ikväll tror jag.

Stängde av mobilen efter tentamen jag skrev igår, finns inget skönare än att isolera sig från energikrävande saker. Nog för att jag är en datormänniska och därför inte isolerat mig helt (jag sitter ju här och skriver eller hur) så är det skönt att stänga av mobilen bara för en helg. Är det något viktigt vet jag att folk kan nå mig på FB och är det inget viktigt ja då vill jag helt enkelt inte veta av annat folk än syrran och hunden nu i helgen ;) Nyttigt att göra så ibland tror jag.

Så är det. Imorgon är det ny vecka, inleds med Idrottsgalan så jag hoppas att vi är sjukt effektiva med vårt PM-skrivande så jag hinner hem tills dess :P Annars får jag se reprisen på play, hoppas att Sedin får Jerringspriset! Nu ska jag fortsätta med mitt söndags-chillaxande! //Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback