En sväng på bibblan...

Jag säger då det, vad är oddsen att böckerna på bilden nedan står i samma hylla som boken syrran skulle ha till sitt projektarbete? You tell me, jag tänker låtsas att det var ödet ;) Klart det inte går att komma hem från stadsbiblioteket med endast en bok, tur vi kan konsten att låna böcker :P Blev ändå lindrigt, endast fyra stycken.

Har ikväll konstaterat att vissa skottar bort snö från bilen, andra inte. Ja ni får själv se vad jag menar.



Nu är det FREDAG eller ja fredagen är snart slut men det är HELG några dagar iaf ;) Så kom jag ihåg att ringa tandis idag också, blev att flytta tiden från 15 feb till 9 mars. Känns bra mer värt att ta en helg hemma om jag ändå ska stå ut med tandis än att bara åka fram och åter med tåget :P NU ska det chillas! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback