En dag när vindarna vänt

Det är ONSDAG idag, vilket betyder att det är TORSDAG imorgon och så FREDAG dagen efter :O Wow vilken kolla jag har :) Och glöm för all världen inte bort att det dessutom är hockey-torsdag. Finally match för Modo igen! Min hjärna går bananas när jag inte har något som avlastar den från all företagsekonomi.

Det luriga är att FEK är intressant, jag menar jag läser det inte bara för sakens skulle utan jag läser det för att jag vill, men samtidigt går det så fruktansvärt tungt när motivationen inte är på topp. Det är svårt att plugga något som kräver stort fokus när jag känner att jag kanske inte är på topp när det gäller mitt fokus. Missförstå mig rätt, jag har grym självdisciplin och ska det göras något så görs det men det blir som så mycket motigare när motivationen sviker.

Näsom sagt, hockey imorgon och som tur är har jag gör-goa kursare även om jag saknar några som inte gått vidare till Fek B men det är sånt man får ta. Bara 1,5 år kvar. Sen väntar verkligheten. Som att den är mindre krävande haha nog med gnäll, hoppas Lule spöar skiten ur Linköping ikväll. Det skulle iaf skänka mig ett jädra gott humör för en dag eller så iaf. Imorgon blir det jobb på lagret, skönt jag tycker det är trivsamt och det känns som att jag gör något nyttigt så att säga. Så är det, over and out! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback