Brunett

Igår tonade syrran håret åt mig, vilket ni kanske redan förstått av föregående inlägg. Är nöjd med resultatet, har inte haft så här mörkt förut men det vart fint tyck jag nog ;) lustiga är att jag, varje gång någon kommenterat min nya hårfärg, tittat på dem som ett frågetecken tills jag några sekunder senare insett vad de pratar om haha så går det när man har håret undansatt och är glömsk ;)

Blev lite jobb idag också men innan dess plugg. Tur jag har stjärngänget annars hade det här varit betydligt tristare. Imorgon är sista dagen för råplugg eftersom jobb väntar på fredag. Så sitter det inte imorgon så sitter det inte på lördag. Så är det. Min plan är att TA DET LUGNT och sitta hela tiden ut såvida jag inte är 100% på hela tentan och det kommer inte hända så :P

Har dessvärre inte så mycket roligt att berätta just nu. Äter och sover extern redovisning och utöver det är det jobb och lite uppladdning emellan som gäller. Anyways, simma lugnt! På åter-hörende ;) //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback