Älskade Excel

Vår kära adjunkt TC är helt frälst när det kommer till Excel och jag måste erkänna att programmet har sina små finesser. Nu var det dock inte det jag tänkte skriva om utan jag tänkte meddela att jag räknat ut att vi, läs jag och min lillasyster, fyller 50 år 2015. Dessutom har jag räknat ut att jag och alla mina syskon fyller 400 år om 41 år, med andra ord 2053 haha.

 

Tänkte som så, åldernojan blir bara hälften så jobbig om man är två som delar den och tänk då om man är sex personer som delar på bördan. Tja när vi börjar komma upp lite i åldern blir kanske siffrorna lite väl men om vi ser det så här, vi tar nojan ett par år tidigare så är den bortgjord tills vi fyller 400 ;)

Som ni ser fyllde Karin och jag 30 år för hela sju år sedan. Det förklarar varför vi får hem 30+ i vår låda ;) //Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback