Work in progress

Jag tycker det är roligt att virka. Har kanske inte den bästa tekniken eller den största kunskapen men med Googles hjälp går det mesta :) Idag har jag googlat fram ett mönster för ett Iphone-fodral som jag håller på att virka för min mobil. Som ni kanske minns om ni läser bloggen lite nu och då så virkade jag ett fodral med lock på frihand för ett tag sedan. Resultatet ser ni nedan.

Blev rätt nöjd med tanke på min begränsade skicklighet :P Skulle dock gjort ett längre och mer hållbart snöre men det går att åtgärda :) Nu blir det ett lila fodral den här gången, får se om det blir med eller utan lock. Work in progress på bilden nedan :)


Helgfina naglar har jag också som ni ser :P

Använder inte nagellack jätteofta men ibland får jag nå ryck :) Rött och silver fick det bli, nästan mina favoritfärger ;)

Bexi tyckte jag var knasig när mobilens självutlösare pep :P

Syrran är iväg på lydnadstävling så jag och vovvarna har en chill förmiddag med musik i högtalarna och sol utanför fönstret. Blir nog en promenad senare idag men det får nog vänta tills sis kommit hem. Hockey ikväll också, nu taggar vi till! //Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback