Sunny day

Mitt i mitt virkande fick jag ett sms från Boden som tyckte att vi skulle ta en promenad i solen och så blev det :) Tog med de två fyrfotingarna och gick en sväng upp till vattentornet och lät dem busa av sig lite innan vi gick iväg mot Ica för att möta upp vår fina särbo. Efter en promenad runt Bräntberget så tog vi oss en liten lunchpaus i väntan på att syster skulle återvända hem och när hon fått i sig lunch begav vi oss mot destination Ersboda. Först handla lite på Coop och sedan köpa klocka på Biltema åt andra syster, bra att den inte vägde ngt till skillnad från något otympliga tavellister ;) Nämen lite bilder på det då! Kan först tala om att jag virkat klart fodralet till telefonen men jag har inte hunnit fota det :)

Vattentornet i solen

Brudarna spejar

Så lite bus

När vi var ute på Ersboda satt syrran ute och väntade med hundarna och då kom en pratglad farbror med en supersöt hund, här saboterar Bexi mitt försök att fotografera när de hälsade på varandra.

Här kan ni se hur den söta vovven såg ut :)

Nu tillbaka till hockeyn, hoppas vi håller i det här nu! Heja Modo och Skellefteå AIK se till att göra lite mål för tusan! //Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback