Snöigt värre

Ytterdörren går ärligt talat nästan inte att öppna pga snön som har packats utanför. Verkar dessutom som att gångjärnen lossnat lite halvt och det hjälper inte direkt. Haha ja vad säger man. Syrran och jag har iaf kommit fram till att vi inte bör lämna byggnaden utan mobil ifall det skulle bli så att dörren inte går upp tillräckligt. Sjukt komiskt. Är inte ens mkt snö, kanske en dm men ja...

Nu har vi skottat bort snövallen som blivit bakom bilen när parkeringen skottades imorse. Så förhoppningsvis kommer syrran ut imorgon utan några större problem :P Så hann vi med en promenad runt Bräntberget också. Bra att ha hund, då är vädret aldrig någon ursäkt.

Nu halvtittar vi på 112 - på liv och död och haha ja jag säger då det, jag har svårt att ta det på allvar när en skåning säger "skärp dig". Det hjälps inte hur arg personen låter, jag kan inte låta bli att börja skratta och kan konstatera att den frasen kommer att upprepas ett flertal gånger i denna byggnad de närmaste timmarna "Scccchhhäääääpp däääj" haha

Behöv ni inte gå ut idag så tycker jag minsann att ni ska låta bli men det kan nog vara en bra idé att skotta fram eventuell bil och så kanske skotta bort utanför ytterdörren så att ni kommer ut imorgon ;) //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback