Semledagen

Till alla er som missat det: semledagen är den 21:a februari. Med andra ord på TISDAG. Känns viktigt att påpeka i tider när butikerna börjar sälja dem redan i januari...okej nu tog jag kanske i men jag är liite besviken på mänskligheten idag. Mänskligheten, hockeyn och vädret. Mycket besvikelse men så är jag nöjd över en del också. Att vi gick ut till Ersboda och handlade, att det är Melodisfestivals-mys ikväll och att vi numera har en hel sats nygräddade semlebullar på bordet!

Lite besviken på mig själv över bristen på bilder och filmer. Har mobilen full av både det ena och det andra. Bland annat Gin som sitter och oroar sig över att Apoteket har svalt Karin och så var det den där eskimån på campus.

Måste säga att jag är stolt över min lillasyster som just nu sitter och tränar inför prov i företagsekonomi eller ja kursen de läser heter väl småföretagande om jag inte är helt ute. I alla fall så blir jag alldeles varm när jag hör hennes resonemang "ja och så måste ju företag bygga upp sitt varumärke så att det blir top of mind hos kunderna" oj oj om hennes lärare bara visste allt hon lärt sig genom att förhöra mig inför tentor haha magiskt!

Verkar som att det kommer upp en mindre och prickigare vovve till veckan. Osäker på om Gin kommer bli nöjd eller missnöjd men troligast lite av varje ;) Vi får helt enkelt vänta och se! // Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback