Räkenskapsanalys

Solen lyser, himlen är blå och här går ingen på tå :P Började moment 2 FEKB i måndags och ja jag säger då det, har inte känt mig så här glad gällande skolan på...ja de senaste två momenten. Får se om lyckan håller i sig nästa vecka när vi byter lärare men vi hoppas på det!

Ska iväg på föreläsning i eftermiddag och har ägnat förmiddagen till att läsa om räkenskapsanalys. Det här med nyckeltal är riktigt intressant. Onsdag idag, hockey imorgon. Har just kommit fram till att det är sex lag som är säkra i slutspelet nu. AIK kan även de vara säkra på att spela slutspel om de vinner minst en match. Enda som kan putta ut dem just nu är att VIK vinner sina tre sista matcher och att AIK förlorar alla sina. Så är det, tre matcher kvar nu :S



Råkade virka ett nytt Iphone-fodral när jag var hemma måndag förmiddag, ops :P Blev ett svart den här gången så nu kan syrran välja om hon vill ha det marinblåa eller det svarta :P Är rädd att det inte kommer stanna där, måste hitta folk som är i behov av ett så att de inte bara ligger och skräpar. Den mindre varianten som passar min mobil har jag i sådär fyra-fem färger nu...får nog lugna mig :P //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback