London baby, LONDON!

Oj. Ja jag vet inte jag. Idag har jag tvingats omvärdera det här med meningslösa måndagar. Först ett besök hos studievägledaren, vars kontor btw är ett Modo-tempel :D, sedan diverse besök hos diverse personer och vips så har jag och Eda ett papper med underskrift om att vi beviljas utlandspraktik till hösten...say whaaaaaaaat?! Fantastiskt :D Tack fina Eda som kom på något sådant, hade inte ens tänkt tanken själv men oj så kul det känns! Hoppas nu allt går vägen :)

Well, jag ska inte ropa hej förrän jag kommit över bäcken men skojigt värre iaf :) Nu har jag en fundering, hur sjutton bedömer man sin egna språkliga förmåga i språk man knappt använder? Eller när det kommer till språk man använder också...Jag menar, får jag en skala ett till fem...jag har läst tyska i tre år, jag har läst spanska i ett år och jag kan säga ungefär två meningar på franska. 1 definieras på pappret som "svag/poor", 3 som Bra och 5 flytande...jisses. Det blir något att fundera på!

NU håller ni tummarna för att den här måndagen fortsätter i samma stil! //Elin

Kommentarer
Postat av: Sara&Enzo

Jag håller alla tummar jag har för att ni får praktiken där :-)



Kram Sara

2012-02-06 @ 18:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback