Kvällspromenad

Har suttit och pluggat på Campus med guldgänget, tenta imorgon. Så liftade jag hem och efter middagen tog vi med oss hundarna på en promenad till Ersboda för att handla lite på Julas rea :P Lite ovärt kändes det när jag tänkte på att jag hade kunnat komma ihåg att ringa tredje systern för att kolla om hon ville ha tavellister men nej jag kom bara ihåg att ringa en av de två som inte var med och fick ta straffet att bära hem listerna hehe Tur att vi är så i form att det känns som att vi aldrig lämnat lägenheten ;)

Lite bilder på det kanske!

Mumsiga semlor, innehållande Nutella och blockchokladspån :D

Bexi i öknen :P Eller i en snödriva ute på Ersboda, välj själv.

Bräntbergsbacken har öppet ända till nio på vardagarna, så här upplyst är det icke när vi brukar vara där ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback