Kändis-morf

Haha, fick för mig att surfa runt för att se om jag hittade någon rolig sida som matchar bilder med kändisbilder och vips så sitter jag och gör morph-filmer :P Ganska skojigt att titta på förvandlingen även om jag måste säga att jag blev lite förolämpad av en del av kändismatchningarna haha, nog för att jag vet att jag har ett rätt androgynt utseende ;)


MyHeritage: Släktträd - Släktforskning - Kändis

 

Så en morf till Diana Rigg också:

MyHeritage: Celebrity Morph - Drawing a family tree - Genealogy software

 

Så lite kändiskollage när jag ändå håller på ;)

Majoriteten män...

hm...

...wait for it...

Wow, verkligen...

...

Lite mer uppmuntrande...

Så några från en annan sida

Haha nu har jag lite för roligt med att göra morf-filmer så jag tror jag ska ge mig nu :P Skönt att få ägna sig åt struntsaker och släppa tentan måste jag säga. Ni borde testa med egna bilder på Heritage! //Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback