Inte riktigt frisk

Förra våren satt jag och en kompis på universitetet och pluggade inför tentan vi skulle ha samma eftermidadg. Mitt i pluggkaoset bröts mitt fokus av att några personer ett bord bakom oss började diskutera hur Modo och Timrå låg till i tabellen. De hade fel. Väldigt fel, alltså när det kommer till hur de trodde tabellen såg ut. Jag var såååå nära att vända mig om och tala om för dem hur läget egentligen var. Men istället bet jag ihop och plågades :P

Idag hände nästan samma sak...det var så illa så att jag nästan ville ställa mig upp och skrika HAR NI INGEN KOLL ELLER?! Nej, jag är inte riktigt mentalt frisk just nu. Ni kanske tycker det är konstigt, jag tycker inte det är det minsta konstigt. Eller jo, kanske lite.

Hur det går för Modo påverkar mig ganska ordentligt. Framförallt nu när det är NIO omgångar kvar innan slutspelet och vi ligger på sista slutspelsplatsen, på samma poäng som VLH :S Det känns inte bra på något sätt. Nu är det bara att ta en match i taget. Finns inget annat att göra. Lite ångestladdad känsla över det hela måste jag säga.

I övrigt händer det inte jättemycket saker eller jo egentligen men jag hinner inte med att så att säga process ;) Syrran och jag har börjat promenera med vovven till pulkbacken om kvällarna så att vi alla ska få röra på oss lite extra. Tänkte slänga upp lite bilder men nu orkar jag inte ladda in dem. Får bli en annan dag. Helt sanslöst vilken energi föreläsningar tar...

Hej med er! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback