Galet

Oj. Jag har kommit in i en virk-period igen och idag råkade det bli fyra mobilfodral :S Tänker mig att övning ger färdighet och att jag med det i tanken snart kommer att kunna göra ett perfekt fodral :P Är nog mest nöjd med det röd-vit-gröna, såklart, även om jag är missnöjd med att jag bara hade ett tunnare vitt garn vilket gjorde att det partiet blev lite skevt men men :P

När fodralen är tomma ser de inte riktigt lika fina ut men :P Pga. det icke-existerande dagsljuset är inte färgerna på bilden helt verklighetstrogna men nära inpå. Gjorde även en dragsko på det gråa längst till vänster.

Vet inte vad jag gör när jag sabbar ena nedre hörnet som på denna men som sagt, övning ger färdighet så snart har jag väl listat ut det :P

Gjorde en papp-mobil för att veta hur stort fodral som krävs för syrrans HTC

Tillfällig rosett på det fodralet, småtjusigt så jag tror jag måste komma på hur jag kan göra ngt liknande men lite mer praktiskt på ett annat.

Nu ropar duschen på mig, imorgon börjar nytt moment! //Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback