Fullt fokus

Det är svårt att fokusera på tentaplugg när solen lyser ute och när jag vet att bror och syster är på väg upp till Umeå med lill-fia. Men än så länge har jag varit duktigt. Ja bortsett från att jag nu sitter och bloggar ;) Det som är svårast med denna tenta är att det är mycket beräkningar som ska göras och ja vad ska jag säga, min matte är lite ringrostig. Kurser som denna borde ha mer lärarledd tid och då menar jag inte mer föreläsningar utan snarare mer av något som skulle kunna liknas vid mattelektioner.

SEMLEDAGEN idag :D Vi har såklart bakat våra egna semlor, det gjorde vi i helgen och de ligger snällt och väntar på att bli uppätna, men när jag var in på Ica imorse för att handla grädde så höll jag på att smälta på fläcken. Taskigt att placera en kvinna med nybakade semlor alldeles innanför dörren. Det doftade gott minsann! Pannkakens dag också, glöm inte det ;)

Nu ska jag återvända till finansieringen innan jag blir för frestad att ta en längre paus. Självdisciplin gott folk, självdisciplin! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback