Förbaskade bröd

Jisses jag säger då det. Om det ser ut som på bilden längre ned efter att du skurit en limpa har jag ett tips till dig:

Gör som mig och skriv in ett mycket tydligt budskap i receptsamlingen och undvik sedan att göra den limpan igen ;)

Så här såg det ut efter att vi käkat upp mycket av de bitar som lossnade från kanterna. Imorgon blir det minsann runda bullar istället! Jag gav en sekund till tanken att det kan bero på min ovassa kniv, som Vikingen säkert skulle vilja hävda om hon var här, men domslutet är det att limpan vill jävlas med mig och förtjänar därför inte att bakas igen ;)

Huga vilka bilolyckor kylan och snön fört med sig :( 50 bilar i krock på E4:An tyckte jag mig läsa...ej okej. Kör försiktigt gott folk!

Måste bara avsluta med lite irritation över resenärer som gnäller över att SJ ställt in massa tåg på grund av att risken att de blir stillastående är rätt hög. Om de inte hade ställt in tågen och de istället hade blivit stillastående hade det minsann gnällts än mer så suck it up! //Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback