Done and done

Klart och betalt, bilden är inte den bästa (såklart ser den magisk ut IRL :P) men jag hoppas ni tycker det är okej :P Ska kanske tala om att jag hittade mönstret här och den bloggen lades till i favoriter på en gång!

Får se vad nästa virkprojekt blir, måste ta och skaffa fler tjocklekar på virknålar för just nu har jag bara strl 5 och även om jag kör med den oavsett garn och projekt och lyckas rätt bra så tror jag att jag skulle lyckas än bättre om jag hade några nålar att välja på :) Tänkte göra ett lock på fodralet men bestämde mig för att låta bli.

Grym insats av Modo ikväll, skönt med seger! Nu måste bara Brynäs rycka upp sig och vinna mot Växjö och så hoppas vi att FHC och LHF gör sitt ikväll också. Match på måndag, me like! Heja Modo, nu är det snart dags för sporten! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback