Bild-paus

Mikropauser is the shit. Eller egentligen, långa pauser är the shit men ibland får man nöja sig med mikro. Just nu var det miniräknare som gjorde att jag behövde en paus. Egentligen är det väl inte miniräknaren, utan snarare jag, men det är så frustrerande när jag vet att jag gör rätt eller snarare tänker rätt men det blir fel. Har iaf lovat ganska länge att jag ska slänga upp bilder så då tar jag och gör det nu.

Blev en liten vända till Ersboda i förmiddags när folket och hunden kom. Fick upp två nya löp till the spirit wall ;D Plus lite härligtheter som mamma skickat med, det tackar vi för! På Jula fyndade vi ramlister, nu måste jag bara skaffa brickor och gipsskruv så att jag får sätta upp dem pronto! Två av de tre skruvarna jag hade i mitt förråd gick åt till att sätta upp den nyinvesterade brandsläckaren.

Skyll på den söta valpen om ni vill klaga på suddigheten på bilden :P Hon tyckte det var roligt att putta till min hand just precis när jag skulle knäppa kortet.

Tavellist för 34 kronor, har funderat på att köpa en ganska länge så nu slog jag till! Då kanske vi får lite mer plats i hyllorna som nu tas upp av ramar :P

Hon må se oskyldig ut...:P Nä än har lilla tösen bara legat och sovat, buffat på mig nån gång nu och då men sen fortsatt att sova. Får se vad Ginzan säger när hon kommer hem, om hon är glad att se sin kompis eller inte :P

Semlor :D Det ska det mumsas ikväll minsann :D

Så här såg det ut vid ytterdörren i lördags.

Eskimå på campus

Kan väl säga som så att vi kände oss rätt insnöade på andra våningen också :P

Fint väder har det också hunnit med att vara, mys med sol :)

Traktorn som igår skottade bort den välpackade snön som lagt sig under helgen.

Bräntbergsbacken där vi brukar åka "pulka" :)

Har ju snyggaste bakdukarna i Umeå, tur jag hade som fick dem av mamma :D

Stugan på toppen av backen, jobbigt att gå dit upp kan jag säga :P

Nä nu har jag nog dragit ut på mikropausen tillräckligt...tillbaka till plugget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback