Hårfärg

 
 
 
Ni som har träffat mig nyligen vet att mitt hår har lite av en orange ton. Tänkte bjuda på ett lite kollage för att visa min förvandling från den ena färgen till den andra :P Det hela började med dumheten att jag i höstas valde att tona mitt hår mörkt igen när den dåvarande bruna toningen nästan gått ur. 
 
 
Toningen i januari (tror januaribilden är från samma kväll) blev en mörkare toning än jag haft tidigare och det visade sig att den inte alls ville tona ut sig speciellt. Så vi tog till en blekning. Ljusare blev det men vi hade nog helt klart kunnat låta den sitta i ett tag till, dock ville jag hellre ha orange hår än platinablont, call me crazy om ni vill ;P I maj testade vi en blond toning utan större förhoppningar och fick en lite annorlunda, om än inte o-orange, färg. Men men man lär så länge man lever och jag har då sparat pengar genom att inte gå till frisören och snart är jag blond igen,,,typ ;)
 
Nu ska jag testa göra en kladdkaka i mikron a la mugg-version, får bli belöningen för att tentan är gjord. Nog för att jag inte vet hur det gick men jag har i alla fall gjort mitt bästa :) Over and out! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback