Det var som den

OS-guld till Lööf och Salminen för deras insats i startbåt, WOOOHOOO! Och jag missade det. Damn. Men vad gör väl det :P Har inte sett nå OS alls idag :S Illa. Men å andra sidan har jag hunnit med lite annat.

Klev upp imorse för att få instruktioner om hur jag ska sköta bebisens fötter medan syster är borta. Sedan tog hon lilla metspöet och jag Pirri på en liten sväng innan hon susade iväg för veckojobbet. Jag plockade med mig stor och mindre till hagen och väl där bytte jag dem mot Bestis. Vi tog oss en sväng till andra syster, sov en stund på gräsmattan, skyndade oss hem och när jag lämnat hästen lyckades jag på något mirakulöst sätt leda hem två cyklar.

Efter lunch plockade vi lite blåbär, blev bara en liter idag men det är ungefär vad mitt psyke klarar i taget när det är varmt och irriterande insekter ;) Där och då kom ett sms från syster där det stod att hon var på väg hemifrån. Jag tog mig hem, bytte stövlar till Foppa-tofflor och plockade med mig liten och större hund för att möta upp henne. Halvvägs hem till syster ser vi henne komma cyklandes och just som vi möts upp och har vänt så börjar det ösa, verkligen ösa ner. Great. Nina cyklar iväg, vilket jag tyckte hon skulle göra, och jag säger till hundarna att nu springer vi. Och det gjorde vi. Jag var halvt död när vi kom hem och ja...mina ben är inte nöjda :P Men men vi klarade det och jag är lite stolt över att jag inte halkade en enda gång trots foppisarna :P

Nu måste jag uppdatera mig på OS igen, jag ligger efter ;) Hoj! Återkommer förhoppningsvis med lite magi från gårdagens ispremiär ;) //Elin

Kommentarer
Postat av: Bettan

Haha men bloggar brukar kunna va lättare att hitta på något vis, man får ju inte ha något minsta stavfel på fejjan för att de inte ska hittas :O
Jaa de va roligt att se er igen också :) Känner mig dock lite mör i benen idag :P

2012-08-25 @ 14:07:02
URL: http://norbergb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback