Ages ago

Jag är lite besviken på mig själv. Faktiskt. Med tanke på hur snabb jag är när jag skriver på datorn och hur mycket jag tycker om att skriva så skäms jag lite över att jag inte bloggar oftare. Det blir nog tätare mellan inläggen nu när terminen drar igång igen, brukar vara en bra mikropaus ;)

Liftade med systrarna till Umeå imorse. De är i Skellefteå med Little Mr Cactus för unghästpremiering. De skulle vara i ringen elva men än har jag inte hört något. Jag kanske får veta när de kommer hem istället :) Hoppas det går bra!
 
Igår var Cactus storasyster, Little Miss Métisse iväg för sitt treårstest och hon hade skött sig bra som väntat :) Det lilla metspöet är väl uppfostrat. Blev några lägre poäng som drog ner helsumman men hon fick väldigt fina kommentarer för exteriör. Jag är inte så insatt i den världen så jag lämnar det vid det ;)

Imorgon är det uppsamlingstentamen för min del och tro det eller ej, just nu känns det helt okej. Jag har varit rätt less hela veckan för jag har inte lyckats sitta mer än någon timme per dag innan självdisciplinen svikit och huvudvärken smugit sig på så jag har fasat för det värsta...men nu har jag just gått igenom hela kursen i mina anteckningar med mera och insett att jag nog kan mer än sist jag skrev tentan. Vi får hoppas att det stämmer :)
 


I övrigt har jag fått mitt nya körkortstillstånd. Great. Nä men det är bra, jag vill ha skiten bortgjord nu. Om ni missat det så gillar jag inte att köra. Surprise surprise. Men nu är jag iaf inte helt anti att sitta i förarsätet. Är dock rätt så lättstressad när det kommer till att köra i trafik som innebär fler bilar än två ;) Det ska nog bli bra. Jag räknar med att det finns körlärare som är lika lugna som pappa :P

Jaha då blev det en halv roman här då såklart. Ska snart återgå till studierna men först måste jag bara tala om vad jag insåg imorse. Det är drygt 20 dagar kvar till Elitseriepremiären :D Sweet! Fast det låter rätt länge...jaja det är ju några träningsmatcher i veckan :P

Har förresten satt upp mina nya gardiner. Har länge tänkt köpa nya för de jag haft i lägenheten är genomskinliga vilket gör att det alltid är ljust här. Inget fel med det...förutom när jag vill sova :P Iofs bra att vakna med dagsljuset och jag är ändå inte här så mycket under sommaren men iaf. Nu har jag iaf täta gardiner som stänger ute ljuset, nu när det snart är mörkt hela dagarna ;)

Nu måste jag ge mig! Talk to you later alligator! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback