Who made you king of anything?

Kvällens låttips: Colbie Caillat - Brighter than the sun & Sara Bareilles - King of anything. Me like :) Maxat, skulle man också kunna säga haha Bolt gick på femman ikväll. Damn vad jag älskar animerat och ja what to say, barnfilmer äger! Mer disney till världen! Jag struntar i alla dolda politiska budskap eller vad sjutton folk säger, varför göra ett sandslott av ett luftslott som kan sväva?

Ett litet utdrag ur King of anything:

Who cares if you disagree?
You are not me
Who made you king of anything?
So you dare tell me who to be
Who died and made you king of anything?



Vinst ikväll :D Sweet! Där fick DIF så att de teg ;)

Imorgon kommer syster och hunden och ja nu är det faktiskt fixat här så att de borde rymmas :) Själv har jag inte reflekterat så mycket på att det eventuellt kan bli lite snålt om plats, vadå ett tag bodde vi tre på arton kvadrat och det var minsann inga problem. Men så pratade jag med klasskamrater igår som tyckte shit vad jobbigt ni kommer få det. Eh nä? Var min spontana reaktion haha det märks på folk om de är vana vid compact living eller inte ;P

Har kommit fram till att jag skulle vilja testa vissa celler på Fångarna på fortet men problemet är att jag skulle vägra allt som har att göra med spindlar, ormar, höjder och mörker...finns inte så mycket kvar då :P Har kommit fram till en annan sak också, det är mysigt med hösten för när det börjar bli mörka kvällar behövs ingen speciell anledning till att tända ett ljus :) En fleecefilt på det och höstmyset är ordnat :P Så nu ska jag fortsätta med min höstkväll, haj på er! // Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback