Videosnutt

Jag satt och pratade om lägenheter med mina gruppkamrater i en mikropaus i dagens PM-arbete och så kom jag in på att lillasyster rider in sitt tvååriga sto varav en av tjejerna i gruppen säger nä men usch så hemskt. Jag frågar henne angående hennes reaktion för den makes no sence to me men när hon säger "ja men man blir ju avkastad och gör illa sig och så" så förstår jag precis. Hon har inte sett min syster arbete med sin häst och har troligast sett på för mycket macho-människors inridningar på tv :P Här får ni ett smakprov:



Det där var alltså första turen. Efter det har de tagit en hel del turer och syrran har till och med suttit upp barbacka i hagen när jag ledit Métisse med en hand runt hennes kind...inge rodeo över den här inridningen om man säger så :P Men så har vi alla våra egna metoder kan man väl säga. //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback