Time for count down :D

1 timme 54 minuter och 50 sekunder kvar till Modos elitseriepremiär :D När jag väl skrivit klart här lär inte det stämma men ni fattar poängen SNART KÖR VI! Är avundsjuk på brorsan och alla andra som är på plats i lyan :( Meen jag tänker inte misströsta, ska minsann se till att det blir både en två och tre matcher som upplevs på plats i år :D

Just nu sitter jag och kollar runt efter en lägenhet, etta eller tvåa till rimlig hyra, eftersom syster yster ska flytta upp och plugga :D Intagen som reserv på hundutbildningen hon sökt, superskojigt för henne och haha ja jag är ganska nöjd för min egen del också :P Så vet ni av någon som vill hyra ut till två skötsamma tjejer med hund så får ni gärna plita ner en kommentar, alla tips uppskattas!

Det gick jättebra på jobbet imorse, kanske skulle arbeta med någon slags registrering i framtiden då det verkar vara mitt rätta element :P Sitter och jobbar vid en HP som är otroligt lite och fin. När denna kära vän krashar, vilket jag hoppas inte händer på flera år, så blir det nog till att köpa en HP a la lite mindre :)

Se jag sa ju det, nu är det 1 timme 50 min och 10 sekunder kvar :O LADDA! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback