Telefonkö

Ringde till Tele2 för att säga upp mitt mobila bredband idag men så visar det sig, efter 15 min i telefonkö, att jag inte kan säga upp det förrän 8 oktober. Du tror jag kände mig less när jag la på? Något. Har mig själv att skylla, tänkte inte ens på att min bindningstid inte gått ut än. Snark.

Det här med telefonsvarare eller ja telefonröster, varför är det alltid kvinnoröster? Fick nästan en chock när människan på kundtjänst var en man haha. "Just nu är det samtal framför dig i kön, tack för att du väntar." Varsågod tyckte jag och väntade vidare. Sen kom det en munter röst. "Vi beräknar din väntetid till mellan 10-15 min". De minutrarna blev sedan 6-10 min, så småningom 3-6 minuter och till slut mindre än tre minuter ett antal gånger och vips så blev jag framkopplad. Ja vad ska man säga. Snubben var trevlig i alla fall men lite less blev jag. Det är ju inte direkt gratis att ringa till kundtjänst heller.

Nu hockey, over and out! //Elin

Kommentarer
Postat av: Cecilia Uhr

Hej Elin,



Tråkigt att se att du har valt att lämnat oss. Hoppas du har trivts under din tid som kund hos Tele2 och att du blir nöjd med ditt nya abonnemang. Om du har några synpunkter eller tips som kan göra oss bättre får du gärna mejla dem till mig.



Med vänliga hälsningar



Cecilia Uhr, Tele2



[email protected]

2011-09-28 @ 11:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback