Swosh sa det och där flög jag förbi

Puh jag säger då det, full fart stekklart haha okej jag håller mig undan från framtida rim. Fram till jul i alla fall ;) Idag blir det till att lista dagens prestation, dagens hiss och dagens diss. Kanske till och med dagens stjärna. Ja jag känner mig på ett utnämnande humör. Btw Idol är "i Norrland" ikväll, snarare så är det det norrländska idoltåget. Är det inte ironiskt att halva Sverige, mer än halva egentligen sett till yta, ska krympas ihop till ett tåg medan de ägnar två dagar i stadarna i syd?

Dagens prestation: Jag cyklade hela vägen ner från stan och hem på trean :D Att jag överlevde Svingen samt den sista uppförsbacken hem känner jag mig sjukt stolt över. Min kropp är dock inte riktigt lika glad ;P Ska det va så ska det :P

Dagens hiss: Det är HELG och imorgon är det hockey ;)

Dagens diss: Att jag just klämde mitt finger i kylskåpsdörren hahaha nä att folk inte kan hålla sig till bokningssystemet av tvättstugan men what ever nu är det tvättat och hängt i alla fall.

Dagens stjärna: Tjejen som förklarade för mig att hon och hennes klasskamrater inte är som vanliga elever utan "som du måste förstå" är mycket intelligentare. Haha

Just nu känner jag fetdiss för Idol som gallrar och sätter personer på tåget till Sthl trots att de inte kan sjunga. Skärpning för fan, nog för att jag vet att det är ett så kallat underhållningsprogram men kom igen. Vadå hissa för att sen fetdissa. Over and out //Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback