Sweet victory :D

Segern är vååååååår! :D Lite nära att jag spikat resultatet, sa när matchen började att det sku bli 3-1 men 3-2 är nära nog och jag hade ju ändå inte satsat något på mitt tips så ;) Nu har vi återvänt från en ridtur i mörkret och mina muskler påstår att det var längesedan jag red och framförallt längesedan jag satt i sadel :P Mao kommer Elin garanterat ha lite lagom träningsvärk tomorrow ;)

Insåg att jag beräknat fel när jag påstod mig ha fyra kapitel att hinna med i helgen, det visade sig vara fem men jag har avklarat två idag i alla fall. Tre kvar till imorgon mao. Blir bra det.

Musik är bra gött, det måste sägas! Mmm åt just en magisk chokladpralin, det gillas. Eller plus ett på den som man säger på Google + hehe :P Har ärligt inte riktigt satt mig in i sidan än men det finns hopp för Google bara de inte gör som Facebook och gör sidan störig så fort man vant sig vid upplägget. Well ge det en vecka eller två så har jag nog vant mig vid nya Facebook också.

Kollade upp biljetter till Sverige-Tjeckien den 10 november och insåg att det är en torsdag. Inte den mest passande veckodagen. Så nu funderar vi på att gå på en Modo-match istället. Känns iofs mer värt pengarna men har varit kul att gå på en landslagsmatch även om det bara är Karjala. Vi får se hur det blir! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback