Short briefing

Frölunda vann mot Växjö Lakers med 2-0 i elitseriepremiären. Bara en dag kvar till den riktiga premiären mot just FHC. Det blir nog bra det. I övrigt verkar de flesta lagen drabbats av olyckliga skador under försäsongen. Axelsson blir borta 2-3 veckor och det kan jag väl inte påstå att jag är speciellt förtjust över men han kan ju ta och göra en Salle, åka till Thailand och komma tillbaka to kick some ass ;) Fattar inte att folk orkar dryga på om hans "dubbelhaka-bild", läste en artikel på Aftonbladet och skrattade så jag höll på att ramla av stolen. Nä lite schyst kan vi väl vara.

Iväg till universitetet för lite PM-skrivande snart. Tycker det är svårt att skriva längre texter, eller i och för sig texter överhuvudtaget, i grupp. Tur att det känns som att vår grupp är en lyckad sammansättning.

Måste säga att dagens träningsvärk är bra mildare än befarat. Ska inte säga att det inte känns men igår räknade jag med att jag eventuellt skulle känna att det var omöjligt att kliva upp idag :P Håll tummarna för att regnet håller sig lugnt idag för vid tre ska jag cykla ner på stan för introduktion på ett nytt extrajobb. Då vill jag icke bli blöt men idag har jag åtminstone med mig regnjackan :P Ha en fin dag gott folk! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback