Så blev en till tre

Ja men då gick det från att vara en till att vara tre. Nä jag har inte uppfunnit någon effektiv kloning men jag har fått maxade rumskamrater som hamstern i Bolt skulle sagt. Roffe, han är cool. Okej jag ska tagga ner med att vara lyrisk över den animerade barnfilmen.

I alla fall så har vi hunnit med en hel del sen syrran och Gin anlände. Först var vi på bibblan och lånade böcker och fixade lite utskrifter. Så bar det av till Maxi för att handla och efter det fick vi i oss middag och hann med att packa upp bagaget som följde med sällskapet. Gin har valt sin favoritplats, under sängen...hehe jag knäppte kort på henne tidigare idag men slänger upp det en annan dag för jag har inte laddat över det till datorn än. Ja annars då, jo vi var en tur till Forslunda (körde genom minst sju rondeller...Umeå - staden där rondellerna uppstår av sig själv) och gjort i ordning matlådor. Nu sitter vi och varvar ner och hade tänkt ha söndag ett tag innan söndagen tar slut ;)

Plugg och förhoppningsvis lite jobb imorgon. Så får det bli! Godnatt så länge! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback