Otur Elin

Nu har jag de senaste veckorna tjatat om hur duktig jag är som cyklar på tredje växeln, av tre möjliga, när jag cyklar hem nerifrån stan och när jag idag för en gångs skull inte vill cykla på trean så ger ödet mig helt plötsligt inget val. När jag kom ner imorse för att ta cykeln så har någon annans cykel tippat in i min och lyckats göra så att växelvajern lossnat. Lyckat. Not. Så när jag idag, för första gången på snart tre veckor, verkligen ville kunna växla ner på grund av träningsvärk från helgen och allt tydligare förkylningssymptom, så kunde jag inte. Som sagt, lyckat.

Men jag överlevde och även om jag funderade på att kliva av cykeln och gå de värsta backarna så bet jag ihop och tog mig hela vägen med min vita springare :P

Ikväll pluggar syrran för prov, själv har jag stängt av alla tankar som har med plugget att göra HAHAHA vad jag älskar Ica-reklamerna! Vad jag skulle vilja träffa geniet som kom på det konceptet :P Eh ja just, syrran pluggar duktigt, jag ska se på The Good Wife och så är det Idol så klart. Gurk- och morotsstavar är upp cuttade och creme fraiche från Norrmejerier utgör kvällens dip :D Mums!

Imorgon är det hockey, glöm inte det för sjutton gubbar! Haj så länge! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback