Nackdelen med compact living

Det är farligt att sitta på sängen och plugga. Det har en tendens att framkalla ett powernap behov och det är alltför lätt att bara lägga ifrån sig boken för att vila "en stund"...men samtidigt är det svårt att läsa när ögonen går i kors :P Så länge jobbet blir gjort så är det ju lugnt, och det blev det efter att jag vaknat till, plockat upp boken som ramlat ner på golvet och bestämt mig för att nu jädrar ska jag fatta det här! Motivation can't be bought, it's up to you to create it!

Det blåser som satan ute och jag insåg, när jag lagade lunch, att balkongen inte alls stod öppen (det levde om rätt bra a la vind) eller jo egentligen men det är snarare så att balkongdörren på något mysteriskt sätt har delat sig i två...great. Blir till att ringa värden imorgon.

Mina planer att hålla 8 timmar per dag ligger väl lite i lä kanske. Blev sex timmars plugg igår och än är jag bara uppe i fem idag. Fast samtidigt är dagen inte slut och jag tror på en individuell studieplan ;D //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback