Musik ska byggas utav av glädje

Idol är inne på sin...sjunde? säsong och jag följer det fortfarande. Dock börjar jag vara rätt avig till hela konceptet och framförallt är jag inte direkt för förnedringstv. Det här med att det görs "för-rensning" där de bästa och de sämsta samt några medelmåttiga väljs ut...ja det är väl i underhållningens tecken men...no comments. I år håller jag tummarna för Moa...nånting och den nervöse norrlänningen Andreas Larsson. Han sjunger grymt bra men sen hans personlighet, klockren snubbe! Hoppas att han can keep it together på slutaudition! För er som inte följer Idol, här har ni hans audition:



Hahaha tv:n står på och på femman visas Nöjespokalen där en del av programmet går ut på att barn läser en dialog ur en film och damn va ungarna är grymma! För det första blir jag stolt över hur bra engelska de har med tanke på sin ålder och ja, det är helt enkelt maxat som hamstern i Bolt skulle ha sagt hahaha //Elin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback