Mums filibaba

Jag har lite av den uppfattningen att det måste vara omöjligt att inte tycka om muffins eller choklad. Det är troligast inte alla som håller med mig om det men tror ni inte att världen skulle vara liiite fredligare om alla älskade muffins och choklad? Det tror jag ;) Hade egentligen ett möte nere på stan men det blev flyttat till onsdag så då passade jag på att baka när jag kom hem. Kan ni gissa vad jag bakade för något? Wait for it...muffins! Om det var någon där ute i cyberspace som blev förvånad så kommer här ett litet bubblande skratt *haha* :P



Orkar inte ladda in bilden från mobilen (bilden ovan är från i somras) men jag kan då lova att det blev riktiga kladdkakemuffins idag :D Blir nog till att äta dem med sked eventuellt ;) Hoppas att grannarna tycker de smakar bra, vi har nämligen höstens första korridorsmöte idag. Yey! Kul att få lära känna alla nya, mindre kul att känna behovet av att gå igenom alla "regler" som jag kan drömma om att alla kommer följa. Meeen jag måste ge det ett försök och hoppas helt enkelt :) Vem vet, alla nya kanske är lika pedantiska som mig...kanske inte så troligt :P

NU måste jag faktiskt sätta mig och läsa lite Marketing of foundations! Btw så älskar jag vår grupp på FEK-kursen, supertrevligt folk så det här ska nog gå bra! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback