Men hallå

Facebook svek mig i samma stund som de tyckte att den sponsrade länken (bilden) nedan passade på min Facebook...illa. Något annat som är illa är att folk inte har någon som helst respekt för folk runt omkring sig när det handlar om att ta sig fram till gratissaker haha. Varje år går jag på välkomstmässan på campus och varje år undrar jag varför jag gör det. Jag hatar att trängas. Men gratis är gott ;) Blev inte så mycket saker den här gången men ni ska få se fina brosch vi fick av lärarförbundet (fotar imorgon, orkar inte nu) och lite annat smått och gott som fick följa med hem.

Nu är råttet mågat som vi ibland säger :P

Fick mig en ny kalender också så nu blir det till att flytta över Modo-loggan och annan vacker dekoration från den gamla :) Så får det bli, men en annan dag! Nu är jag trött så lite nät-tv och så tidig kväll tror jag minsann! //Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback