Lite jobbigt

Ååh, har just gjort intresseanmälningar på två lägenheter och jag hoppas verkligen att vi kan få ha lite flyt. De är mer eller mindre perfekta, säger jag utan att ha sett dem i verkliga livet, och ja...men det är inte lönt att hoppas, då blir jag bara besviken när jag inte får dem. Men håll tummarna är ni snäll!

Idag ska det skrivas PM med gruppen, är glad över att vår grupp funkar så bra men jag förstår ärligt inte varför de tycker att vi ska skriva 5-7 sidor i grupp. Jag är för grupparbeten, men inte i den formen. Nog om det, som sagt funkar gruppen bra så det torde gå vägen :) Sedan blir det till att hinna jobba ett par timmar och hämta ut böcker på bibblan innan jag susar hem.


Är lite småtaskigt väder så jag hoppas att ja...det inte regnar när jag ska cykla ner på stan men samtidigt är jag ju inte gjord av socker och regnar det mycket får jag väl ta en buss om det är så.

Vovven höll sig till sin egen madrass förutom en stund imorse och hon verkar ha kommit till ro med vårt tillfälliga boende. Hon är verkligen superduktig, när jag och syrran är i köket har vi vår dörr öppen och så sitter/står/ligger Gin i hallen och kikar på oss. Hon vill väldigt gärna komma ut men lyssnar lydigt när vi säger till henne :)

Så ligger det till och nu ska jag väl ta och packa ihop mig och bege mig så småningom! Ta det isigt så länge! //Elin

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback