Lite bilder

När vi åkte hem från Dannero i helgen så åkte vi genom Offer. Uppmuntrande namn på ett ställe. Iaf så kunde jag inte låta bli att hoppa ur bilen och ta dessa bilder, dels för vad skyltarna egentligen antyder och dels för att de skrivit det olika på var sida om skylten :P Tänkte passa på att dela med mig av lite förnyelser hemma hos mig också ;) Först en bild på min awesome maskot ;)

5 offer finns att hitta om du följer pilen...

Offer nr 5 befinner sig i denna riktning

Varför döper man ett ställe till Offer egentligen? Kanske borde kolla upp vart det fått sitt namn ifrån...det fanns såklart 3 Offer osv. också men där var vi inte i position för att stanna och jag kan inte knäppa på så långt avstånd med min mobil :P

Den gamla laguppställningen a la något bökig att ändra i ;)

Den nya laguppställningen delux ;) Snart börjar det bli dags att fylla tabellen till vänster :D Vilket påminner mig om att jag måste cykla och handla hockeybibeln idag :O Hur kunde jag ha glömt det? Modo-loggan, vilken jag tycker jag har lyckats rätt bra med tanke på att jag ritat på frihand ur minnet hehe, får stå kvar tills jag känner att jag behöver den ytan :P

Kanske bäst att jag beger mig mot ÅC och köper tidningen så jag kan koncentrera mig på plugget sen ;) //Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback